O nas

Sebastian Krawczyk CEO CO FOUNDER:

Z biznesem związany od kiedy pamiętam, moi rodzice zajmowali się biznesem, gdy byłem kilkuletnim chłopcem, wówczas zacząłem im pomagać. Biznes jest w mojej krwi. Marketingiem i wizerunkiem marki zajmuję się od szkoły średniej. Pomogłem w tym czasie kilku firmą w ustalaniu strategii marketingowej. Miałem okazję przyglądać się na rozwój biznesów i czerpać z nich to co najlepsze oraz unikać błędów które zauważałem, w działaniach przedsiębiorców. Wciąż się dokształcam i wykonuje szereg kursów biznesowych i marketingowych: przy wsparciu PARP czy Google i SGH oraz Google. W naszych działaniach najważniejszy jest Twój biznes, jeśli widzimy w nim potencjał do wzrostu, pracujesz etycznie to dołożymy wszelkich starań, aby Twój biznes zdobył część rynku. „Wiele firm nie stało się dużymi przez nieodpowiedni marketing lub brak świadomych działań marketingowych a wiele stało się dużymi przy pomocy odpowiednio zoptymalizowanego marketingu. Nasza spółka jest dla Ciebie, jeśli chcesz świadomie budować markę w długim terenie, dbasz o wizerunek marki kierujesz się danymi a nie przekonaniami. Jeśli chciałbyś podjąć z nami współpracę, skontaktuj się z nami.

Patryk Jarząbek CEO CO FOUNDER:

Swoje pierwsze doświadczenia z marketingiem pochodzą z 2019. Wtedy to otrzymałem pierwsze zadanie, którego celem był rozwój i wejście na polski rynek marki Heatmax. Kolejnym etapem stał się rozwój marki własnej Bump. Tutaj również za cel obrałem sobie pojawienie się tej marki na rynku Polskim, ale także i europejskim. Po latach starań z dumą mogę stwierdzić, że mi się to udało. Ponadto brałem udział w powstaniu wielu innych projektów, które również osiągały sukcesy. Do moich specjalności z pewnością należą: Google Ads, Facebook Ads, ale także i wszystkie inne zagadnienia związane z marketingiem marki i obsługa sprzedaży. Absolwent studiów podyplomowych na kierunku e-marketing realizowanych przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera, oraz studiów podyplomowych na kierunku copywriting na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Uczestniczyłem w wielu kursach dotyczących marketingu, biznesu i społeczeństwa.

Natalia Spruta Social Media Specialist

Marketingiem zaczęłam się interesować już na studiach, ale najwięcej wiedzy w jego zakresie zdobyłam dzięki kursowi Umiejętności Jutra od Google oraz SGH. Na co dzień studiuję zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, a więc także zagadnienia biznesowe oraz ekonomiczne nie są mi obce. Stale się rozwijam i szukam nowych wyzwań, które pomagają mi stawać się coraz lepszą specjalistką. 

Agata Filawska Social Media Specialist

Z wykształcenia jestem ekonomistką. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęłam niedawno, kończąc kurs Umiejętności Jutra, organizowany przez Google i SGH. Uważam, że ciągłe doskonalenie jest kluczem do sukcesu w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu. Dlatego zawsze dążę do poznawania nowych trendów, narzędzi i technik związanych z marketingiem, aby skutecznie wspierać rozwój firm i osiągać zamierzone cele.